perjantai 25. maaliskuuta 2016

Kuka on Butthedangerlivesinyou blogin kirjoittaja?

Tässä olisi tarkoitus kertoilla, kuka oikeastaan olen ja miten minusta tuli se mikä olen tällä hetkellä...


 Olen 24-vuotias  goottihenkinen nainen ja kotoisin pirkanmaalta. Olen erilainen nuori aikuinen. Syynä siihen on se, että tykkään kaikesta erilaisesta. Minua kiehtovat mustien vaatteiden lisäksi korsetit, erikoiset kengät kuten demoniat ja new rockit, musiikkina menee goottimetalli ja metallimusiikki ja pääkallot tietenkin. 

Harrastuksia ovat blogin kirjoittaminen, ulkoilu, keikat ja musiikki on ehdoton juttu. 

Mutta kiinnostukseni mustiin vaatteisiin alkoi jo melko nuorena, olin vasta 15-vuotias. Löysin ensimmäisen lempibändini tuolloin ja sitä kautta aloin tutustua nykyiseen tyyliini. 

Koska aloin käyttää mustia vaatteita ja värjäsin hiukseni ensimmäistä kertaa mustaksi, niin en ollut enää kuin kaikki muut ikäiseni.

Minua kiusattiin tästä syystä useasti ja ainoa mieleeni jäänyt lause oli minkä kuulin useasti, että "missä tänään on hautajaiset?" 

Nykyään olen päässyt tästä yli, mutta kiusaaminen on jättänyt jälkensä. Minua kun kiusattiin koko kouluaika eli yhteensä 12 vuotta

Tavamerkkini mustan vaatetuksen kanssa on tietenkin pääkallo. Käytän toki muitakin värejä esim korseteissa. 

Menin peruskoulusta ammattikouluun ja valmistuin merkonomiksi vuonna 2011. 

Olen vähän tehnytkin näitä hommia, mutta eivät olleet sitten oma juttu. 

Olen myös kokenut monia muita asioita, jotka haluan vain unohtaa. Mutta nekin vaikuttavat osittain elämääni. 

No Kiipulan kuntoutuskurssi tarjosi vaihtoehdon ammatinvaihtoon ja sitä kautta olin työharjoittelussa lasten ja vanhusten parissa, jälkimmäinen poiki vielä kesäksi töitä vanhusten ulkoiluttajana. 

Hain viime vuonna Kiipulan toimipisteen SOTE-alan koulutukseen ja pääsykokeiden kautta pääsin opiskelemaan. 

Kouluni on Tampereella ja tarkoitus olisi valmistua lähihoitajaksi noin 2,5 vuoden kuluttua. 

Opinnot alkoivat hyvin, mutta vaikeuksia toki aina tulee. Olen ensimmäisen vuoden lähihoitajaopiskelija. 

Nyt varmasti tulee mieleen se, että miten sovitan tyylini nykyisiin opintoihin, koska kyseisiä vaatteita ei voi käyttää koulussa. No ratkaisu on siinä, että käytän hieman rennompaa tyyliä, erikoinen minäni näkyy lähinnä viikonloppuisin ja lomilla. 

Olen suorittanut kasvun tukemisen ja ohjauksen työharjoittelussa lasten parissa ja nyt on menossa hoidon ja huolenpidon jakso, jossa keskitytään vanhustyöhön.

Olen ollut työvaltaisessa oppimisessa eräässä vanhainkodissa kerran viikossa ja tykännyt olla siellä. 

Edessä olisi vielä työharjoittelujakso vanhusten parissa ja suoritan sen kotipaikkakunnallani.

Lähdin opiskelemaan lähihoitajaksi, koska tykkään olla erilaisten ihmisten kanssa ja tehdä töitä heidän kanssaan. 

Blogia lähdin kirjoittamaan, koska haluan jakaa kokemuksia, erilaisia vinkkejä ja kertoilla erilaisista tyyliini liittyvistä asioista sekä musiikista ja keikoista. 

Minulta saa tulla kyselemään lisää, tämä oli vain tiivistelmä siitä miten lähdin opiskelemaan ja mitä kautta minusta tuli mikä olen nykyään eli bloggaaja ja videobloggaaja. 

Videoita olisi tarkoitus tehdä, kunhan tässä ehdin taas ja alan kirjoittaa taas säännöllisesti. :) 

Seuraavaa kirjoitusta odotellessa, moi, moi  :) 




  


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

HUOMIO!

Suurin osa blogissani esiintyvistä kuvista on minun itse ottamia, joten pyytäisin nyt, ettet kopioisi niitä omaan käyttöön. Kiitos!